_Blog
15 Kwietnia 2016

Mamy się… progresywnie!

Marka Eyelab – dobry optyk rozpoczęła swoją działalność na polskim rynku optycznym we wrześniu zeszłego roku. W planach na przyszłość prekursorzy innowacyjnego modelu sprzedaży produktów optycznych, zapowiadają wiele zmian i rozszerzenie działalności.

Okulary, soczewki, markowe oprawki oraz gadżety do pielęgnacji i przechowywania okularów sprzedawanie na wyspie zakupowej? Dotychczas tego typu rozwiązania kojarzyły się jedynie ze stojakami tanich okularów przeciwsłonecznych. Marka Eyelab – dobry optyk łamie stereotyp tego targowego wizerunku wysp sprzedażowych i wychodzi z innowacyjną koncepcją wprost do Klienta.

Wychodzimy naprzeciw
Zapytani, jakie były powody wyboru tak nietypowej wersji obsługi Klienta, zwłaszcza Klienta poszukującego okularów korekcyjnych, właściciele odpowiadają – Pomysł punktu sprzedaży otwartego dla Klientów, zrodził się z potrzeby wyjścia naprzeciw oczekiwaniom Klientów. Naszej marce przyświeca idea: inaczej kupujesz –inaczej żyjesz. Tworzymy zupełnie nowy model sprzedaży profesjonalnych produktów optycznych topowych producentów oprawek. Przykładamy wagę do jakości produktów, ale także wyspecjalizowanej obsługi Klienta. Model otwartej wyspy przełamuje shcemat odcinania się, separowania od Klienta. W Eyelab – dobry optyk Klient nie znajduje się za sklepową ladą. Wręcz przeciwnie – ma swobodny dostęp do produktów wyeksponowanych w nowoczesny sposób, a co ważne – ma bezpośredni kontakt z wykwalifikowaną obsługą. Oferowane przez Eyelab – dobry optyk produkty są dobrze widoczne, a Klient nie musi czuć się skrępowany w zamkniętej przestrzeni sklepowej. – Arkadiusz Szczepański, General Director, Eyelab – dobry optyk.

I widzisz wyraźniej
Oferta marki jest niezwykle interesująca i wybija się na tle konkurencji produktami najwyższej jakości. W Eyelab – dobry optyk znaleźć można produkty takich firm, jak: Michael Kors, Belutti, Vouge, Ray Ban, Oaley i wielu innych. Potencjalny Klient – kobieta, mężczyzna, dziecko, znajdzie tu wszystko, czego można zapragnąć. Eyelab zapewnia stały dostęp okularów korekcyjnych najwyższej jakości, a także bogatą ofertę najmodniejszych wzorów okularów przeciwsłonecznych. Asortyment stale się zmienia, a zainteresowanie marką z miesiąca na miesiąc wzrasta. W ramach promocji marki do punktu w Lublinie zaproszone zostały blogerki – styloly, czyli Aleksandra Marzęda oraz Kasia (współprowadząca blog loveandgreatshoes.blogspot.pl wraz z Justyną).

Tam, gdzie Klient
Pomysłodawcy Eyelab – dobry optyk z optymizmem patrzą w przyszłość. Plan rozwoju sieci punktów optycznych z każdym dniem zapełnia się nowymi rozwiązaniami. Jak deklarują przedstawiciele punktu, do końca tego roku otwartych zostanie kolejnych dziesięć placówek. Już niebawem marka Eyelab – dobry optyk pojawi się w Katowicach, Opolu, Wrocławiu, Warszawie, Poznaniu, Gdyni. Tymczasem zapraszamy fanów pięknych oprawek, kocich oczu i designerskich wzorów do punktu znajdującego się w Lublinie w galerii Atrium Felicity.

Wybierz Eyelab – dobry optyk i przejrzyj na oczy!

Anna Kołek
PR Manager
Eyelab – dobry optyk