_Filozofia
Eyelab - dobry optyk to innowacyjny model sprzedaży. Naszym celem jest stanie się jednym z pierwszych wyborów w zakresie zakupu produktów optycznych w PolscePragniemy rozwijać sieć punktów sprzedażowych, w których zdrowy i odpowiednio obsłużony Klient jest naszą marką.
 
  • Specjalista - określa kierunek rozwoju marki i podkreśla strategię koncentracji na kluczowych kompetencjach.
  • Kluczowymi kompetencjami firmy, wokół których budowana jest oferta, są: doskonała znajmość rynku produktów, wiedza i doświadczenie w doborze optymalnych produktów dla klienta
  • Dostawca obejmuje zarówno funkcję sprzedażową – handlową ale też rozszerza ją o funkcje edukacyjną – mentorską
  • Rozwiązania, to pojęcie szersze niż produkt, umożliwiające obudowanie go usługami i kompetencją, dającą kompleksowość
  • LAB w domyśle – laboratorium, więcej niz punkt handlowy
  • Design – unikatowy i nieosiągalny u konkurencji
_Eyelab - dobry wybór!


Naszymi mocnymi stronami są:
  • doskonała znajomośc rynku odbiorców oraz potencjalnej konkurencji,
  • wysokie kompetencje w doradztwie, czyt. wyborze produktów,
  • bezpośredni dostęp do producentów i wypracowane na przestrzeni wielu lat kontakty,
  • znajomość potrzeb Klienta w oparciu o zamówienia kontrahentów,
  • zaplecze produktowe i finansowe niezbędne do realizacji projektu,
  • duża świadomość jakości realizacji projektu poparta doświadczeniem w branży,
  • wpływ na jakość i ilość produktów wprowadzanych na rynek.
W Eyelab - dobry optyk, wiemy czego oczekują Klienci. Gwarantujemy im nie tylko szeroki wybór opraw okularowych znanych marek, ale przede wszystkim kompetentną i specjalistyczną obsługę. Działamy w myśl zasady:
 
Inaczej kupujesz - inaczej żyjesz!